ترجمه رسمی سند تلفن همراه

در برخی از سفارت ها ممکن است گاها از افراد متقاضی ویزا درخواست ارائه سند تلفن همراه شود. سند تلفن همراه که شامل اطلاعات تکمیلی شخص مربوطه می شود می تواند نقش مدارک تمکن مالی را در پروسه دریافت ویزا ایفا کند. این گروه از مدارک برای دریافت ویزا بسیار اهمیت دارند، چرا که وضعیت مالی و سکونتی شخص را نشان می دهند و به سفارت اطمینان خاطر می دهد که شخص در داخل کشور خود دارای اموال و یک یا چند شغل با درآمد مشخصی می باشد و به همین علت فرد متقضای قصد پناهندگی و ماندن در کشور خارجی پس از اتمام پایان اعتبار ویزا ندارد و قطعا به کشور خود باز خواهد گشت. ارائه سند تلفن همراه نیز در کنار دیگر مدارک اصلی و مهم این گروه در روند دریات ویزا و متقاعد کرد افسر مسئول در سفارت تاثیر گذار باشد. البته پیش از هرگونه تعیین و رزرو وقت مصاحبه از سفارت باید مدارک درخواستی را ترجمه کنید. رسمی آنلاین با تجربه بالا در زمینه ترجمه رسمی و همچنین همکاری با مترجمان مجرب و با سابقه قوه قضائیه کشور، خدمات خود را بر بستر اینترنت و بدون نیاز به مراجعه حضوری برای تمام شهر ها و استان های کشور ارائه می دهد. از همین جهت برای ترجمه رسمی سند تلفن همراه و باقی مدارک درخواستی سفارت می توانید سفارش خود را در رسمی آنلاین در هر زمان و مکانی ثبت کنید.

ثبت سفارش

۰۲۱-۶۶۴۶۹۷۲۰  / ۰۲۱-۶۶۹۷۶۸۵۲

ترجمه رسمی سند تلفن همراه

در صورتی که متقاضی دریافت ویزا توریستی و یا کاری کشوری دیگر هستید، بهتر است در کنار دیگر مدارک مهم سند تلفن همراه خود را نیز ترجمه و به سفارت ارائه دهید. سند تلفن همراه شامل اصلاعات کامل هویتی و محل سکونت فرد صاحب سند است. معمولا سفارت خانه ها هر چه اصلاعات بیشتری از فرد متقاضی ویزا داشته باشند راحت تر ویزا او را تایید می کنند، از همین جهت سند تلفن همراه می تواند بسیار تاثیر گذار باشد در این پروسه. برای ترجمه رسمی سند تلفن همراه توسط مترجم رسمی و دریافت مهر رسمی او ابتدا مالک نیاز به دریافت مهر تایید اداره مخابرات استان مربوطه دارد. پس از دریافت با ثبت سفارش در دارالترجمه رسمی آنلاین می توانید بدون نیاز به مراجعه حضوری از منزل خود ترجمه مدارک خود را به اکثر زبان های کاربردی مانند انگلیسی، آلمانی، روسی، ایتالیایی، عربی، ترکی و … در فرصت بسیار کوتاه دریافت کنید.

مهر دادگستری و امور خارجه

البته در صورتی که سفارت کشور مقصد درخواست دریافت تاییدات دادگستری و امور خارجه را کند به راحتی پس از اتمام ترجمه رسمی سند تلفن همراه خود می توانید ابتدا با مراجعه به ساختمان دادگستری و سپس به وزارت امور خارجه مهر هر دو وزارت خانه را دریافت کنید. سند تلفن همراه پس دریافت مهر تایید اداره مخابرات و ترجمه توسط مترجم رسمی، بدون نیاز به هیچ گونه مدرک پیش نیازی قابل تایید توسط هر دو وزارت خانه می باشد. و البته در صورتی که تحت هر گونه شرایطی امکان و یا فرصت مراجعه برای دریافت این تاییدات را ندارید رسمی آنلاین پس از ترجمه مهر هر دو وزارت خانه را دریافت و درب منزل تحویل می دهد.

هزینه ترجمه رسمی سند تلفن همراه

سند تلفن همراه جزو مدارک رسمی و قابل ترجمه توسط مترجمان قوه قضائیه می باشد، بنابراین تعرفه ترجمه آن توسط اداره کل اسناد و امور مترجمان رسمی کشور به صورت سالانه تعیین شده و در تمامی دفاتر ترجمه رسمی یکسان می باشد. تعرفه ترجمه تمامی اسناد و مدارک قابل ترجمه رسمی در نرخنامه ترجمه رسمی در داخل وب سایت کانون مترجمان رسمی کشور نیز موجود می باشد. تعرفه ترجمه رسمی سند تلفن همراه به تمام زبان در سال 99 به شرح زیر است.

انگلیسی : 300،000 ريال

غیر انگلیسی : 360،000 ريال