دارالترجمه رسمی در مشهد

 

آدرس: مشهد، بلوار احمد آباد، نبش راهنمایی 21، پلاک 110، واحد 301

  • ترجمه فوری
  • پیک رایگان در محدوده
  • اخذ تاییدات
  • خدمات غیرحضوری

*** با ارائه کد RS1026 به مسئولین پذیرش دفتر در هنگام مراجعه، سفارش ترجمه رسمی انگلیسی خود را 5روزه تحویل بگیرید***

 

دفتر ترجمه رسمی 1010 مشهد

امتیاز 4.6 (22 نظر)

آدرس: مشهد، خیابان راهنمایی، راهنمایی 1، پلاک 9، طبقه دوم

  • ترجمه فوری
  • پیک معتمد
  • اخذ تاییدات
  • خدمات غیرحضوری

امکان انجام ترجمه رسمی و غیررسمی به زبان پشتو نیز توسط مترجمین رسمی و غیررسمی همکار و دورکار امکانپذیر می باشد

 

آدرس: مشهد، بلوار معلم، نبش معلم 54، ساختمان مهدی، طبقه دوم، واحد1

  • ترجمه فوری
  • پیک معتمد
  • اخذ تاییدات
  • خدمات غیرحضوری

آدرس: مشهد، خیابان امام خمینی، حدفاصل میدان ده دی و چهارراه لشگر، مجتمع تجاری علاءالدین، طبقه اول

  • ترجمه فوری
  • پیک معتمد
  • اخذ تاییدات
  • خدمات غیرحضوری


لیست دارالترجمه های رسمی معتبر مشهد

وب سایت رسمی آنلاین برای شما متقاضیان ترجمه رسمی در سراسر کشور، این امکان را فراهم نموده است تا به سادگی و با انتخاب شهر محل سکونت خود و زبان مورد نظرتان جهت ترجمه رسمی مدارک خود، بتوانید دارالترجمه های رسمی شهر خود و دیگر شهرهای کشور را که امکان ترجمه مدارکتان به زبان مورد نظر شما دارند را مشاهده نموده و با استفاده از امکانات آنلاین و بدون مراجعه حضوری به دارالترجمه مورد نظر خود، سفارشتان را انجام دهید. با استفاده از این امکانات از جمله ارتباط آنلاین از طریق واتس اپ با پشتیبانی دارالترجمه و ثبت سفارش آنلاین به راحتی می توانید از زمان و هزینه سفارش خود توسط دارالترجمه های مختلف مطلع شده و انتخاب بهتری در دارالترجمه مورد نظر خود داشته باشید. ما در این صفحه تعدادی از دفاتر برگزیده شهر مشهد را به شما نمایش می دهیم اما در نظر داشته باشید که شهر مشهد نیز مانند بسیاری از شهرهای دیگر کشورمان، مترجمین رسمی تمامی زبانهای اداره مترجمان رسمی قوه قضائیه را تحت پوشش خود ندارد. از این رو پس از معرفی دارالترجمه‌های معتبر شهر مشهد، شما می توانید با استفاده از ابزار جستجوی دارالترجمه وب سایت ما، دارالترجمه های شهرهای دیگر کشور را که امکان انجام ترجمه شما را دارا می‌باشند را نیز مشاهده نمایید.

معرفی دارالترجمه‌های رسمی معتبر مشهد

اگر در شهر مشهد زندگی می‌کنید و برای اپلای، مهاجرت یا ویزای توریستی و بازرگانی نیاز به ترجمه رسمی مدارک‌تان دارید باید بدانید که در مناطق گوناگون شهر بیش از 20 دارالترجمه رسمی فعالیت می‌کنند. از خیابان بهار گرفته تا احمدآباد و خیابان راهنمایی، ملک آباد، وکیل آباد، هاشمیه و بلوار سجاد، قاسم آباد و بسیاری دیگر از خیابان‌های اصلی شهر دارالترجمه‌های رسمی معتبر زیر نظر قوه قضائیه به فعالیت می‌پردازند. نکته‌ای که باید در این رابطه به آن توجه داشته باشید این است که هر دارالترجمه‌ای امکان ترجمه مدارک به تمامی زبان‌ها را ندارد و به عنوان مثال تعداد بسیار کمی دارالترجمه رسمی عربی می‌توانید در مشهد پیدا کنید یا حتی ترجمه به برخی زبان‌ها نظیر ترکی استانبولی و ایتالیایی در دفاتر ترجمه محدودی از شهر مشهد امکان پذیرش سفارش شما را دارند تا با همکاری دیگر مترجمین رسمی، سفارش شما را انجام دهند. پس لازم است پیش از مراجعه به یک دفتر ترجمه به چند نکته توجه داشته باشید:

– اول مطمئن شوید که دارالترجمه مورد نظر شما حتما از دفاتر ترجمه رسمی معتبر مورد تایید قوه قضائیه است و صرفا یک واسطه برای گرفتن سفارش ترجمه رسمی نمی‌باشد. چرا که در غیراینصورت ممکن است دچار مشکلات فراوانی برای انجام درست و به موقع سفارش ترجمه خود شوید. خوب است بدانید که تمامی دفاتر ترجمه رسمی پیشنهاد شده توسط وب سایت رسمی آنلاین دارای شماره دفتر ثبت شده در اداره مترجمان رسمی قوه قضائیه هستند و از این بابت با خیال راحت می‌توانید از خدمات ترجمه رسمی این دفاتر بهره‌مند شوید.

– دوم اینکه پیش از مراجعه قیمت ترجمه مدارکتان را بر اساس نرخنامه ترجمه رسمی که اداره مترجمان مصوب می‌کند محاسبه کنید تا هزینه‌ای اضافی نپردازید. برای محاسبه این هزینه می‌توانید به صفحه «هزینه ترجمه رسمی مدارک» مراجعه نمایید و قیمت مصوب ترجمه مدارک را مشاهده نمایید.

– و در نهایت بهتر است از کیفیت خدمات و نظرات مشتریان قبلی آن دارالترجمه در صورت امکان اطلاع پیدا کنید.

در ادامه این مطلب سعی کرده‌ایم یک لیست جامع از تمامی دارالترجمه‌های رسمی معتبر شهر مشهد به همراه آدرس، تلفن، شماره‌های واتسپ، زبان‌ها، امکان ارائه خدماتی نظیر ترجمه فوری، اخذ تاییدات دادگستری و خارجه و … و همینطور نظرات مشتریان فراهم آوریم تا با خیال راحت کار ترجمه رسمی مدارک‌تان را در یکی از آن‌ها به انجام رسانید.

 

مشاهده لیست کامل دارالترجمه های مشه