دارالترجمه رسمی در شهرکرد

رسمی آنلاین برای راحتی و آسایش ساکنین شهرکرد و استان چهارمحال و بختیاری خدمات متنوعی نظیر ترجمه رسمی، ترجمه رسمی فوری، ترجمه با مهر ناتی، دریافت تاییدات دادگستری و امور خارجه، دریافت مهر تایید سفارت و … را به صورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری در دسترس قرار می دهد. اگر قصد ترجمه رسمی مدارک خود را دارید، می توانید با استفاده از دکمه زیر سفارش خود را ثبت کنید و از خدمات غیر حضوری دارالترجمه رسمی شهرکرد (رسمی آنلاین) بهره مند شوید.

ثبت سفارش

۰۲۱-۶۶۴۶۹۷۲۰  / ۰۲۱-۶۶۹۷۶۸۵۲

دارالترجمه رسمی انگلیسی در شهرکرد

تمامی خدمات ترجمه رسمی انگلیسی غیرحضوری برای تمامی مناطق استان چهارمحال و بختیاری توسط رسمی آنلاین ارائه می شود. همکاری با مترجمان زبده و با سابقه این زبان امکان ترجمه رسمی با کیفیتی بالا و زمانی کوتاه را به رسمی آنلاین می دهد. و البته در صورت درخواست پس از اتمام سفارش، تمامی تاییدات دادگستری و امور خارجه و سفارت برای مدارک دریافت شده و به کاربر عزیز تحویل داده می شود.

دارالترجمه رسمی آلمانی در شهر کرد

برای آن دسته از افرادی به دنبال ترجمه مدارک خود به آلمانی هستند و دارالترجمه رسمی آلمانی در شهرکرد پیدا نکردند، می توانند سفارش خود در رسمی آنلاین ثبت کنند تا بدون نیاز به مراجعه حضوری مدارکشان توسط مترجمان رسمی آلمانی قوه قضاییه در تهران ترجمه و در آدرس مورد نظر تحویل داده شود.

دارالترجمه رسمی ترکی استانبولی در شهرکرد

رسمی آنلاین در کنار خدماتی که به آن اشاره شد، ترجمه رسمی ترکی استانبولی را به صورت آنلاین برای شهرکرد و باقی شهر های استان چهارمحال و بختیاری ارائه می دهد. زبان ترکی استانبولی در کنار انگلیسی، ایتالیایی و آلمانی جزو زبان های مهم ترجمه رسمی می باشد و کاربرد بسیاری دارد. دفتر ترجمه رسمی آنلاین با همکاری مترجمان رسمی این زبان که همگی دارای مجوز از سوی قوه قضاییه هستند، تمامی سفارشات ترجمه رسمی این زبان به صورت غیر حضوری از ساکنین این استان می پذیرد.

دارالترجمه رسمی شهرکرد

شماره رسمی : ۱۰۵۳

آدرس : خیابان ملت، حد فاصل بین میدان انقلاب و فلکه آبی، ساختمان کوثر، واحد ۲

زبان رسمی : انگلیسی

شماره رسمی : ۹۷۲

آدرس : خیابان کاشانی، جنب کوچه ۸۱

زبان رسمی : انگلیسی