دارالترجمه رسمی در سنندج

لیست دارالترجمه های رسمی معتبر سنندج

 

دفتر ترجمه رسمی 1163 سنندج

امتیاز 4.8 (36 نظر)

آدرس: سنندج، چهارراه صفری، مجتمع چاو، طبقه 5، واحد 7

  • ترجمه فوری
  • پیک معتمد
  • اخذ تاییدات
  • خدمات غیرحضوری

امکان انجام ترجمه رسمی و غیررسمی به زبان انگلیسی توسط مترجمین رسمی و غیررسمی همکار و دورکار امکانپذیر می باشد

در نظر داشته باشید که شهر سنندج نیز مانند بسیاری از شهرهای دیگر کشورمان، مترجمین رسمی تمامی زبانهای اداره مترجمان رسمی قوه قضائیه را تحت پوشش خود ندارد. از این رو پس از معرفی دارالترجمه‌های معتبر شهر سنندج، چند دارالترجمه شهر تهران نیز به شما معرفی می‌گردد که امکان ترجمه رسمی به زبانهای ایتالیایی، ترکی استانبولی، ترکی آذری و دیگر زبانها را دارا می‌باشند.

جهت مشاهده لیست کاملی از دفاتر ترجمه رسمی شهر سنندج می توانید با استفاده از ابزار جستجوی زیر و انتخاب شهر سنندج و زبان مورد نظر خود، اطلاعات کاملی از این دفاتر را در اختیار داشته باشید:

دارالترجمه رسمی آلمانی در سنندج

اگر به دنبال دارالترجمه رسمی آلمانی در سنندج هستید، می توانید از خدمات ترجمه رسمی آلمانی رسمی آنلاین به صورت غیر حضوری استفاده نمایید. تمامی مدارک توسط مترجمان زبده و متخصص رسمی زبان آلمانی در تهران ترجمه و تایید سفارت کشور های آلمانی زبان نیز در صورت درخواست دریافت شده و در سنندج و یا دیگر شهر های استان کردستان تحویل داده می شود.

دارالترجمه رسمی ایتالیایی در سنندج

ترجمه رسمی زبان ایتالیایی جزو زبان های بسیار پرکاربرد و مهم می باشد اما تعداد مترجمین رسمی آن بسیار اندک است که اکثرا در شهر های بزرگ مانند تهران، مشهد، اصفهان و … فعال هستند. رسمی آنلاین برای آسایش و راحتی ساکنین عزیز سنندج و شهر های مجاور آن، تمامی سفارشات ترجمه رسمی به زبان ایتالیایی را  به صورت آنلاین و غیر حضوری می پذیرد. مدارک دریافت توسط بهرین مترجمین رسمی ایتالیایی ترجمه می شود و در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل داده می شود.

دارالترجمه رسمی سنندج