ترجمه رسمی قرارداد

ترجمه رسمی قرارداد در رسمی آنلاین توسط مترجم متخصص و مجرب قوه قضائیه کشور به زبان های انگلیسی، عربی، آلمانی، فرانسوی، ترکی استانبولی و با حساسیت و دقت بالا انجام و در کم ترین زمان تحویل داده میشود. از طریق لینک زیر می توانید سفارش خود را در رسمی آنلاین ثبت کرده و از خدمات آنلاین و غیر حضوری ما استفاده نمایید.

ثبت سفارش

۰۲۱-۶۶۴۶۹۷۲۰  / ۰۲۱-۶۶۹۷۶۸۵۲

مطالب مرتبط 

ترجمه رسمی روزنامه رسمی ترجمه رسمی به انگلیسی ترجمه رسمی فوری

ترجمه رسمی قرارداد

قرارداد شرکت ها، اسناد حقوقی، اساسنامه ثبت شرکت ها و دشوار ترین مدارک در حوزه ترجمه رسمی می باشد، چرا که اگر کوچکترین اشتباهی طی این فرآیند پیش بیاید می تواند ضرر های بسیاری به یکی از طرفین قرارداد برساند. مترجمان رسمی که در زمینه ترجمه رسمی قرارداد فعالیت می کنند باید اطلاعات کامل از زبان کشور مبدا و مقصد و همچنین دانش تخصصی حقوقی در این زمینه دارا باشند تا بتوانند بدون هیچ گونه اشتباهی متن را ترجمه کنند. داشتن چنین قابلیتی مستلزم سالها تجربه در این حوزه می باشد که قاعدتا چنین امکانی فقط در مترجمینی که دارای سابقه طولانی هستند، یافت می شود.

شرایط لازم جهت ترجمه متن یک قرارداد به صورت رسمی

معمولا تمامی قرارداد شرکت های دولتی و خصوصی قابلیت ترجمه با مهر مترجم رسمی را دارند. اما برای این کار پیش نیاز هایی هستند که باید رعایت شوند.

پیش نیاز برخی از انواع قرارداد ها:

قرارداد شرکت های دولتی

قرارداد ارگان ها و شرکت های دولتی برای ترجمه نیاز به مهر و امضای آن ارگان و یا شرکت دارند. همچنین بخش دولتی باید اصالت و صحت و بلامانع بودن ترجمه رسمی قرارداد را باید اعلام کرده باشد.

قرارداد شرکت های خصوصی

قرارداد شرکت های خصوصی با ارائه روزنامه رسمی و مهر و امضای رئیس آن شرکت قابل ترجمه می باشد. در خصوص قراردادهای بازرگانی شرکت های خصوصی باید توجه داشت که اگر قرارداد بین شرکت بازرگانی ایرانی و غیر ایرانی تنظیم میشود، برای ترجمه باید مهر تایید اتاق بازرگانی را دارا باشد.

هزینه ترجمه متن قرارداد با مهر مترجم

تعرفه ترجمه تمامی اسناد رسمی و شرکتی با مهر مترجم رسمی و بر روی سربرگ قوه قضائیه توسط اداره کل اسناد و امور مترجمان رسمی کشور تعیین شده و تحت عنوان نرخنامه که شامل تعرفه ترجمه به تمامی زبان های رسمی است به دفاتر ترجمه رسمی کشور ابلاغ می شود. رسمی آنلاین نیز تعرفه خدمات خود را با این نرخنامه تطبیق داده است.

طبق آخرین نرخنامه اعلام شده که در سایت کانون مترجمان رسمی کشور قابل مشاهده است تعرفه ترجمه رسمی قرارداد به شرح زیر است.

انگلیسی : 1،050،000 ريال

غیر انگلیسی : 1،260،000 ريال