ترجمه رسمی روزنامه رسمی

در مواقع عقد قرارداد با شرکت های خارج کشور و یا حتی دریافت ویزا ارائه روزنامه رسمی ضروری می باشد. از همین جهت نیاز به ترجمه آن به زبان کشور مقصد با مهر مترجم رسمی است. رسمی آنلاین با همکاری مترجمان خبره و مجرب قوه قضائیه کشور خدمات غیر حضوری ترجمه رسمی روزنامه رسمی و دیگر اسناد رسمی شرکت ها را به زبان های کاربردی و کم یاب برای ساکنین تهران و دیگر شهر های کشور ارائه می دهد.

ثبت سفارش

۰۲۱-۶۶۴۶۹۷۲۰  / ۰۲۱-۶۶۹۷۶۸۵۲

مطالب مرتبط

ترجمه رسمی قراردادترجمه رسمی به انگلیسیترجمه رسمی کارت نظام پزشکی

ترجمه رسمی روزنامه رسمی

پیش نیاز ترجمه متن روزنامه رسمی

برای ترجمه رسمی روزنامه رسمی هر شرکتی با مهر مترجم، سند مربوطه باید در فرمت کاغذ A4 و دارای مهر و تایید سازمان روزنامه رسمی کشور باشد.

موارد لزوم ترجمه رسمی روزنامه رسمی

  • افرادی که در ایران شرکتی را پایه گذاری کرده و اکنون قصد انتقال شرکت خود به خارج از کشور را دارند.
  • افرادی که تمایل دارند با شرکت های خارجی قرارداد کاری-تجاری ببندند و با آنها همکاری کنند.
  • افرادی که قصد دارند در خارج از کشور شعبه ای یا نمایندگی ای از شرکت خود را ایجاد کنند.
  • گروه دیگر افرادی هستند که با توجه به سابقه کاری که در ایران داشته اند؛ قصد مهاجرت به خارج از کشور را دارند. در چنین شرایطی سفارت مقصد برای اطمینان حاصل کردن از موجود بودن شرکتی که از آن سابقه کار دارند، ترجمه رسمی روزنامه رسمی آن شرکت را درخواست می کند.
  • همچنین افرادی که در ایران شرکتی را بنیان نهاده اند و اکنون اقدام به دریافت ویزای توریستی نموده اند؛ بایستی برای تضمین بازگشت خود، روزنامه رسمی شرکت خود را ترجمه و به سفارت مورد نظر عرضه نمایند.

تعرفه ترجمه با مهر مترجم روزنامه رسمی

تعرفه ترجمه رسمی اسناد و مدارک هرسال توسط اداره کل امور مترجمان با عنوان نرخنامه ترجمه رسمی به دارالترجمه های رسمی اعلام می شود که شامل ترجمه رسمی روزنامه رسمی نیز می شود.

روزنامه رسمی تغییرات و تصمیمات (کوچک)

انگلیسی ۴۰۰،۰۰۰ ریال غیر انگلیسی ۵۰۰،۰۰۰ ریال

روزنامه رسمی تغییرات و تصمیمات (بزرگ)

انگلیسی ۶۰۰،۰۰۰ ریال غیر انگلیسی ۷۲۰،۰۰۰ ریال

روزنامه رسمی چیست؟

روزنامه رسمی یک سند رسمی و دولتی به شمار می رود که زیر نظر قوه قضاییه اداره می شود. روزنامه های  رسمی شامل موارد مختلفی هستند مانند: روزنامه رسمی آگهی تاسیس، روزنامه رسمی آگهی تغییرات، روزنامه رسمی ثبت شرکت و برای مثال هنگامی که شما یک شرکت نوپا تاسیس می کنید بعد از طی برخی مراحل در گام نهایی باید اطلاعاتی از جمله نام شرکت، نوع فعالیت شرکت، آدرس، میزان سرمایه، نخستین هیات مدیره و را برای اطلاع عمومی در روزنامه رسمی به ثبت برسانید.